Teleknowhow biedt u een kant en klare CTI oplossing,
de “Ready to Go Kits”
Teleknowhow heeft dit najaar een aantal interessante kant en klare CTI oplossingen voor u samengesteld.
Hieronder treft u een overzicht van de verschillende pakketten.
Voor vragen of aanvullende informatie, neem contact met ons op,
via info@teleknowhow.nl of telefoon: 010-2497340
Keylink Rapportage Kit:
Om een inzicht te krijgen in uw belverkeer biedt Keylink software een mooie oplossing voor webbased rapportage.
Met Keylink Reports is het mogelijk om rapporten te generen van al uw inkomende en uitgaande telefoonverkeer.
Ook kunt u met dit pakket de belkosten van uw PBX verkeer analyseren.
Keylink Reports wordt geleverd is twee uitvoeringen, de Standaard Reports en de ACD Reports variant.
De ACD Reports is iets uitgebreider dan de Standaard Reports.
Naast de standaard rapportage functies biedt de ACD variant namelijk ook realtime weergave van het aantal wachtende in een inbound Call-Centre (Panasonic ICD) groep. Daarnaast is er statische informatie beschikbaar over de Call Centre Groep(en) en statusinformatie van de Agenten (members).
Agenten kunnen een speciale software cliënt biedt de mogelijkheid aan een supervisor om Agenten in en uit te loggen.
Deze software kan ook worden gebruikt voor het inrichten van een Wallboard zoals het voorbeeld hieronder.
Keylink kits:
Voor Keylink reports hebben we twee kits samengesteld:
KIT 1 : “Keylink Standaard Reports kit”
Deze kit bevat:
– Voor geïnstalleerde CTI server (kleine PC) voorzien van Windows.
– Keylink Rapportage software, voor maximaal 25 toestellen.
– 1 uur ondersteuning o.b.v. remote service voor de basisinrichting.
KIT 2 : “Keylink ACD Reports kit”
Deze kit bevat:
– Voor geïnstalleerde CTI server (kleine PC) voorzien van Windows.
– Keylink Rapportage software, voor maximaal 25 toestellen/agenten.
– 2 software cliënts voor real-time info t.b.v. wallboard of supervisor.
– 1 uur ondersteuning o.b.v. remote service voor de basisinrichting.
Go Connect CTI Kit:
Zoekt u een eenvoudig software pakket om vanaf uw MAC of Windows PC te kunnen bellen (click-to-dial)?
Of zoekt u een handig overzicht van de status van uw collega’s (Presence), bijvoorbeeld voor uw telefoniste?
Misschien is een integratie met uw ERP/CRM pakket wel gewenst?
Dan is mogelijk een van de onderstaande CTI kits iets voor u en/of uw klant?
We bieden drie kits aan, een kit met functies als de “Click-to-Dial” belknop en een overzicht van beschikbaarheid van u en uw collega’s.
Daarnaast een kit bedoeld als bedienpost voor een receptie werkplek en een kit voor waarmee eenvoudig een integratie met een groot aantal ERP/CRM pakketten is te realiseren.
Hieronder de details van de drie Kits:
Go Connect kits:
Voor Go Connect CTI hebben we drie kits samengesteld:
KIT 3 : “Go Connect Office Plus kit”
Deze kit bevat:
– Voor geïnstalleerde CTI server (kleine PC) voorzien van Windows.
– Go Connect Plus software, voor max 10 Mac/Windows gebruikers.
– 1 uur ondersteuning o.b.v. remote service voor de basisinrichting.
KIT 4 : “Go Connect Attendant kit”
Deze kit bevat:
– Voor geïnstalleerde CTI server (kleine PC) voorzien van Windows.
– Go Connect Attendant software, voor één receptie werkplek.
– 1 uur ondersteuning o.b.v. remote service voor de basisinrichting.
KIT 5 : “Go Connect CRM kit”
Deze kit bevat:
– Voor geïnstalleerde CTI server (kleine PC) voorzien van Windows.
– Go Connect CRM software, voor max 10 Mac/Windows gebruikers.
– 1 uur ondersteuning o.b.v. remote service voor de basisinrichting.
De genoemde kit prijzen zijn exclusief BTW.
Als u de een of meerdere van deze kits wilt bestellen, of meer informatie wenst te ontvangen,
stuur even een bericht naar info@teleknowhow.nl of bel : 010-2497340